Šalený východ💃🤭

Východniarska 50

Všade dobre,ta na východze najlepšie🥳🥂.

S Miškom a Marekom vyrážame v piatok o 14:00.

Stretávame sa na stanici v Trnave.Ja som po nočnej , teším že sa konečne vyspim🤣🤣 tak určiteee🥳🥳.

Hneď na ďalšej stanici nastúpi Petko Knížat,Rišo Pouš.Ideme na jedno pivko do jedálnskeho vozňa.Tam už sedí najväčší Kráľ Vladko Jakubec a Martin Minaroviech.Nedalo sa odolať takej spoločnosti,tak objednávam ďalšie kolečko,tu už sa k nám pripája Legenda Paťko Hrotek.Cesta nám utiekla strašne rýchlo🤪🥳

Vystupujeme v Kysáku,vonku je strašné dusno,ideme si zložiť veci a registrovať.

Po príchode do telocvične stretávame samé známe tváre,rýchla bozkávačka,objatie(mám rada túto bežeckú rodinu)♥️

Spoločne sa vyberieme na večeru🤭🍻🥃popijeme,najeme a poslušne odchádzame spať.Nad ránom,ma okrem súcheho hrdla😶‍🌫️zobudila búrka,všetko bolo osvetlené od bleskov a neskutočne lialo.Nešlo mi už potom spat,bola som hore od 4:00 ráno.Nechcelo by sa mi bežať v takom nečase🙃vôbec som to nezávidela stovkárom.Belo nám vybavil luxusný prevoz do Kojšova☺️dakujeme veľmi pekne👋oblečieme,najeme a vyrážame..

O 12:00 štartujeme v Kojšove,mňa dosť pobolieva brucho🥹hneď po štarte utekám do najbližších kríkov🙄krása,zadok mi zošvácala kopriva,idem sa mi veľmi ťažko,je veľmi dusno a  zle sa mi dýcha (kde si včera bol💃💃)ručím do kopca ja Jeleň,kompletne ma zalieva,brucho stále štrajkuje.

Prvé stúpanie na murovanu skalu.Veľmi pekná oblast,po žltej pokračujem na folkmarskú skalu,vôbec som si to neužívala,brucho mi stále robilo šarapatu..Dobieham na prvú občerstvovačku v Kojšove,premýšľam že skončím.Vypýtala som si čierne uhlie,doplnila vodu.No dobre,skusim ešte pokračovať,poviem pravdu(vôbec ma to nebavilo)bolo mi strašne teplo,točila sa mi hlava.Stúpanie na Kojšovu holu,som už tlačila aj cez oči.Kojšová hoľa bola inak nádherná🤗všade veľa čučoriedok.

Bežím na občerstvovačku k5(čajovňa Katka)tu už ma čaká slniečko(Lucka Dančišinová)hovorím jej,že mi to dnes vôbec nejde..presvedčila ma,nech idem dalej(dakujem😘♥️)Začína sa mi ísť o dosť lepsie,užívam si výhľad,krása..tento úsek bol celkom fajn,dlhý zbeh.Začne sa mi ozývať šľacha v kotníku🙌,nejako to dokulhám na občerstvovačku (zlata idka)Dakujem dobrovoľníkom a zdravotníkov,krásne ste sa o mňa postarali.Namocila som si nohu,do studeného potoku…a dostala obstrek🤗

Doplním vodu a vyrážam smer ➡️Vyšny Klátov.Celkom dobre sa mi išlo,schladilo sa,noha ma prestala boliet ,aj brucho prestalo štrajkovať.Poviem vám,že dnes som vstala z mŕtvych tak 3x.Cupitám si sama po lese,veľmi si to užívam,väčšinou vždy bežím s niekým..

Prichádzam na poslednú občerstvovačku,doplním len vodu a utekám..strašne už chcem prísť do ciela🙌

Vyťahujem čelovku,naivne som si myslela,že pridem do cieľa ešte za svetla🤣asi po 1km ma dobieha Julo,bola som rada,že vidím niekoho známeho,mal už kŕče,hovoril mi,že dosť pobludil(to nechceš na stovke🥱)posledné stúpanie na vyhliadkovú vežu🙄

A zbeh(to sa ani zbehom nedalo nazvať)

Prichádzame do Košíc,bežíme okolo parku,počujem bubnovanie,volám na Jula nech ide,že už len kúsok.V parku na lavičke bubnuje chalan,osvietim ho čelovkou a vidím strašne veľké oči(možno niečo podobne,ako lesný muž)😂

Po 10hodinách prichádzam do ciela,zajebaná jak cigánka😅ale nesmierne šťastná,že som to nevzdala💪💃